this is where i want to be

Hej hej!

Bussresan & flygandet  gick  bra,  arrived right on time
& min far plockade upp mig efter bara 10 minuters väntan.

Tog en snabb mysfika med kex, ostar & tea när vi kom hem
& efter det bekantade mig med Amela & Ida, supersöta! Sedan har
det mest varit soffan med Nannie sovandes på min mage.
Är så sjukt trött. Går inte att beskriva med ord. Men jag har
lovat  min systeryster  att  hjälpa henne hitta en APU-plats,
så det ska jag sätta igång med nu innan mamma & tjejerna
kommer hem. För då blir det  efterlängtad middag! :)

Och Othz - jag har lite problem med min mobil, kan inte minnas
pinkoden & hittar inte pappren, så det  är hemtelefonen eller
internet  som gäller. Men nu vet du att jag är här i alla fall :)

 

Kommentarer
Postat av: maya

Yejj, du e hemma igen=) Jag e super glad

2009-01-13 @ 23:42:05
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Othz

Nu vet jag.

2009-01-14 @ 12:25:40
URL: http://www.othz.se
Postat av: Frida

Nu vet jag med =) superkul o ha dej hemma igen. Hopas vi ses

2009-01-14 @ 19:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0