me & my heart we've got issues

Tjipp!

Sitter & lyssnar pa The Saturdays & lockar haret. Gud vad harligt,
cheesy deras musik ar ibland. Riktig smorpop! Yum ;)

Ska snart ge mig av in till city & fixa lite grejor. Klockan 19 ska jag
mota Martin pa Starbucks, han ska bjuda mig pa middag :)

Kanske ploppar in pa en fodelsedagsfest som Pete ska till senare
ikvall med, vi far se. Skulle egentligen spendera kvallen med Malin
trodde jag, men hon hade nog glomt av det for hon & Matt hade
planer... Anyways, maste dra mig nu, sa tjipps!


Kommentarer
Postat av: malin

men! men förlåt!

det hade jag verkligen glömt av, förlåt.

men ikväll ska vi partaja & jag lovar att vara

mest med dig :) pysspysspyss.

2009-01-09 @ 11:13:08
URL: http://malinsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0