little boys don't know how to treat little girls

B.A.K.S.M.A.L.L.A.

Drack bara ett glas vin till middagen (som forovrigt var fantastisk &
hutlost dyr!) & en half pint efterat - men isch vad jag mar nu.
Det ar val for att jag inte druckit en droppe pa en manad, kroppen
vanjer sig snabbt. Har lyckats dra mig upp halvvags i alla fall,
maste in till stan & forsoka hitta en rosa klanning & ett par
nathandskar. Det ar ju maskeradfesten ikvall & jag vet antligen
vem jag ska vara! Carrie, fran Sex & The City!

Mest for att jag da inte behover lagga pengar pa en massa
kostymtjafs som jag aldrig kommer anvanda igen.

Snacka om att jag har turen pa min sida ibland. Kom till stan
en halvtimma for tidigt igar innan jag skulle traffa Martin,
sa jag gick in en snabbis for att kolla rean pa Internatcionale.

Hittade ett Carrie-balte, det enda som fanns kvar & tankte att
''jaja, det kan jag val unna mig''. Fanns ingen prislapp pa baltet,
men hade for mig att de kostade runt £12. Hehe. Jag betalade
£1.99! Det ni, inte illa pinkat va? Ska slanga upp en bild sen :)




Kommentarer
Postat av: Moster

Ha kul då på festen snygging!

2009-01-09 @ 17:05:54
Postat av: malin

you're gonna be the funkiest chick there!

2009-01-09 @ 17:19:29
URL: http://malinsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0