i will try to fix you

God morgon!

Gick upp tillsammans med Pete vid 05.30 idag, han är i Glasgow
på en kaffeworkshop förstår ni. Är superpigg idag trots att jag inte
sovit så bra, kanske min kropp börjar vänja sig igen?

Sitter & myser i min älskade soffa & kikar på första delen av
Paul McKenna - How to loose weight. Han är väldigt vettig faktiskt.
Även om du inte är intresserad av att gå ner i vikt är det verkligen
ett bra program & kolla in. Det handlar lika mycket om vår syn på
mat, hur vi lever osv. Mycket bra grejer att tänka på.

Nu ska jag fixa lite frukost, tjipp!



Kommentarer
Postat av: Therese

Söt blogg tjejen:)

2009-01-06 @ 17:08:48
URL: http://thereseeg.blogg.se/
Postat av: Moster

Kommer att tänka på en annons jag såg i morgontidningen. Texten lyder ungefär: "GI eller Atkins? Bli fadder medans du funderar" Bild:ett litet Biafrabarn.

2009-01-09 @ 17:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0