i try to forgive but it's not enough

God morgon/formiddag!

Idag ar en enda nyans av gratt ute, bade himlen & vattnet ar
stalgratt. Ser inte mysigt ut alls. Jatteblasigt ar det ocksa, jag
har vaknat flera ganger under natten av vad jag trodde var ett
alarm, men det visade sig vara vinden som gnisslade fonstren.

Har precis duschat & druckit lite tea & ska snart gora mig iordning
for dagen. Klockan 2pm ska jag traffa James for en kaffe pa nagot
cafe i Newington. Hur jag nu kommer dit?

Sedan maste jag hem & packa & dona & sa ska jag & Martin byta
julklappar (!) nar han slutar jobbet vid midnatt. Det har inte blivit
av innan & nar jag kommer hem kommer han antagligen att ha
akt till Thailand eller liknande for ett par veckor.

Sag Sweeney Todd med Mals igar forresten - splatter, splatter!
Ar det inte konstigt att Johnny Depp alltid forblir den vackraste
man som gatt pa denna jord? Jag menar, vem mer skulle kunna
klara av att se het ut som Mr Todd eller Willy Wonka? ;)

Har kommer forresten lite bilder fran Lynette's & Heather's 21st
birthday party
. Jag gick hem efter lite mer an en timma, kande mig
inte pa topp, men lite bilder hann jag vara med pa!




De tva sista bilderna forestaller Vishal & Krishan.
Kan ni gissa vad de hade klatt ut sig till? :)

Kommentarer
Postat av: malin

isch, jag lyckades se otrevligt

skrämmande ut på varenda bild med

det där röda läppstiftet & världens blekaste

hy. jag hade passat in i sweeney todd filmen!

2009-01-11 @ 11:46:48
URL: http://malinsofie.blogg.se/
Postat av: maya

hehe vad det ser trevligt ut=)när kommer du hem babe? måste ju skriva upp....du e väl här den 23:e? då måste vi gå UT!! det får vi absolute inte missa....

2009-01-11 @ 12:10:03
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0