how am i supposed to breath with no air

God dagens mina vanner!

Mar lite battre idag & hoppas pa att det fortsatter kannas sahar,
for att vakna upp i kvicksand varje dag ar inget skoj. Upp & ner.

Anyways, har varit duktig & stadat, diskat & tvattat idag & har precis
satt mig ner for forsta gangen sedan sex i morse. Atit lite lunch i form
av avokado, skinka & creme fraiche. Pete kommer bli sa stolt over mig!

Ar bjuden pa staff party pa 3 sisters ikvall & dessutom vill Sadie, Pete's
basta kompis fran skoltiden, att vi ska ga ut & ta en drink. Blir dock inget
med det. Dels kanner jag inte for att ga ut, surprise, & dels maste jag vara
hemma & vanta pa var Asda leverans mellan 7-9pm.

Oh, & om en timma borjar Mary Poppings pa BBC 3. Ska koka mig lite tea
& kanske baka lite naan brod & bara krypa ner under en filt & mysa framfor
Poppins. Har ju aldrig sett den & nagon gang maste bli den forsta.

Sag forresten Sound of Music for forsta gangen pa julafton - den var laaaaang! :)

Vi hors senare

Kommentarer
Postat av: Michaela

TACK! du är bäst.

haha, sluddriga fattade jag nog inte så mycket av heller! :P

men du kan ju improvisera lite och göra som du vill. jag gillar din mys-stil och varma färger, så skriv eriksdóttir som rubrik och allt mellan himmel och blogg under med svart text. gärna det typsnittet du har, century gothic heter det va?

sen kan du få mitt lösen o användarnamn så kan du logga in o greja :) PUSSSSSSS! på räddaren i nöden. miwhp.

2009-01-03 @ 17:05:28
URL: http://eriksdottir.blogg.se/
Postat av: malin

ååh fubbans! jag ill se poppins med dig ju!

jag hade gärna gått på staffparty ikväll.

men jag har ont i magen, surprise. & är i sverige.

men jag hoppas att du är peppad på party på torsdag!

jag lovar att dansa den här gången. & vara glad.

& göra dig glad om du är depp. men snälla försök peppa!

pysspysspyss xxx

2009-01-03 @ 19:46:29
URL: http://malinsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0