without me you've got it all

Vagorna ar arga idag, dom rullar in mot stranden med varldens fart.
& det snoar! Eller, snoregnar? Nar jag stod & diskade i koket forut
snoade det pa den sidan medan det regnade pa sovrumssidan, men
nu snoar det aven utanfor sovrumsfonstret. Oj, bara pa den har korta
stunden da jag skrivit inlagget har market blivut helt vit. Impressive!
Det kommer dock bara ta 15 minuter for flingorna att smalta bort sedan...

Idag har jag en massa arenden att gora, men har fatt en gosig latmorgon
i sangen med datorn tills Pete kommer hem. Han ska folja med mig & just
nu ar han pa intervju pa Kilimanjaro - the no 1 coffee shop of Scotland.
Hoppas han far det, han skulle bli sa glad! Han har i och for sig redan fatt
jobb pa Black Medicin, men Kilimanjaro ar pa en helt annan niva & ar
oslagbart att ha i sitt CV. Hall tummarna :)

Update: Nu, 1 minut efter att jag skrivit fardigt inlagget,
ar marken asfaltsfargad igen! Jag sager da det...

Kommentarer
Postat av: Moster

Hur gick det på Kilimanjaro?

2009-02-08 @ 09:50:15
Postat av: Moster

Hur gick det på Kilimanjaro?

2009-02-08 @ 09:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0