she moves in her own way

God afton allesammans!

Kom hem fran jobbet for nagon timma sedan, sa himla skont att fa
sjunka ner i soffan & lagga upp fotterna ett tag. Det ar ju en valdans
massa springande i mitt jobb, vi far aldrig sitta ner, bortsett fran vid
lunchen som vi inte ens hinner med varje dag. Trodde faktiskt jag skulle
svimma idag - forsov mig & hann inte ata frukost & pa jobbet var det sa
busy att det inte fanns nagon tid till att ata. Allt jag lyckades sno at mig
var en liten tonfisksnitt (trekantig, liten pyttemacka) & en gren med
vindruvor. Som tur ar haller Pete pa att laga kyckling & potatis nu,
annars hade jag nog dott! Mm, ska unna mig lite godis ocksa, yum.

Imorgon ar jag ledig, ska ga & fika pa ett cafe som jag hort mycket
gott om, spannande. Sedan blir det utgang pa kvallen med Malin, yeao!


Kommentarer
Postat av: maya

Åh vad jobbigt du verkar ha det på jobbet, Vad va det du gjord enu igen på hotellet?

2008-09-25 @ 22:33:59
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: mamma

Tur att ni har en mästerkock i huset då!

2008-09-26 @ 09:12:46
Postat av: queenpeach

låter som ni har det väldigt stressigt!Kolla gärna in min blogg och följ min flytt till Asien:)

2008-09-26 @ 19:14:36
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Moster

Pluttan, du måste vara lite rädd om dig annars blir du ju sjuker igen

2008-10-02 @ 10:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0