naked as we came



                                                   


Har inte uppdaterat bloggen pa valdigt lange, har liksom inte haft tid. Det hander grejor
for jamnan har & dessutom har inte internet funkat som det borde. Ska forsoka skarpa
mig nu & lagga upp lite bilder fran mitt Sverige besok forra veckan & sant dar. Har kan
ni beskada foton pa mig & Malin pa Dragonfly, en cocktailbar nere vid Grassmarket.
Vi var dar & sippade Golde Harvest & Zombies med Tim, Pete, Rasmus, Adam, David
& nagra tjejor fran Coffee Angel. Mysigt stalle kan jag lova!

Malin har pa sig:                                        Em har pa sig:
x Klanning, Lindex.                                      x Linne, H&M.
x Vaska, New Look.                                     x Sjal, Kiss Me Kate & Vintage.
x Halsband, Primark.                                   x Leggings, H&M.
x Armband, Kiss Me Kate & Vintage.          x Skor, Internatcionale.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0