it's like wishing for rain




Har precis kommit hem efter en kvall fylld av romantiska dejter pa McDonalds,
rasberry sambuca drinkar pa Lloyds & bio med James & Malin (Mals var forovrigt
ocksa min heta donken-dejt kan tillaggas). Vi sag The Women med bland andra
Meg Ryan, Eva Mendez & min favorit Debra Messing. Var val inte det basta jag
nagonsin sett, men en okej mysfilm. Forlossningscenen i slutet fick mig att grata
av skratt! Nu ar jag som sagt hemma & uppkrupen i min sang, ikladd raggsockor,
tights, mysbyxor, tre trojor & en halsduk. Jag har blivit sjuk, yes. Min hals ar sa
svullen att jag knappt kan prata - & imorgon borjar min helvetesvecka pa jobbet.
Jobbar sondag till lordag utan att vara ledig, hur ska det har ga?

Huskurer, nagon? Mormor?

Kommentarer
Postat av: Moster

Ska kolla med mormor om huskurer! Krya på dig snuttis.

2008-09-21 @ 08:52:47
Postat av: mamma

Hur bär du dig åt?!

Kollar även jag

PYSS

2008-09-21 @ 18:32:17
Postat av: mamma

HALSONT-GURGLA FLERA GÅNGER DAGLIGEN I ETT GLAS LJUMMET VATTEN BLANDAT MED 1 TSK ÄPPELCIDERVINÄGER

Honung blandat med citron är utmärkt huskur för halsont

2008-09-21 @ 18:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0