i had the time of my life

Lite nere & kanslosam idag. Den 28 september ar ett speciellt datum
for mig. Har forsokt muntra upp mig sjalv med lite breadsticks & cheese.

Tittade precis fardigt pa Dirty Dancing ocksa. Kan verkligen se den hur
manga ganger som helst utan att trottna, underbara, fina film! Min dag
har forovrigt varit valdigt ospeciell & langsam. Vaknade runt 3pm, Malin
hade lamnat mig en sot lapp dar hon forklarade att hon gatt till Ocean
Terminal for lite shopping. Anledningen till att jag sov sa lange var min
langa arbetsdag igar. Borjade klockan 10 pa morgonen & slutade 23.30.
Var tvungen att kliva upp klockan 7, men eftersom jag & Malin var ute &
partade (bad girls) kom jag inte i sang forran 04.30.

Maste verkligen ha varit trott for jag kommer inte ens ihag hur jag kom hem
igar. Minns inte ens att jag lamnade hotellet. Pete har varit tvungen att fill me in.
Han sa att han hade ringt mig for att kolla var jag var, varpa han fick svaret ''i don't
know, by a bridge'' & kastade sig in i en taxi for att forsoka hitta mig. Laskigt.

Anyways, nu ska jag mysa i soffan lite till sedan blir det sangen.
Ska upp & jobba imorgon igen. Gos pa er alla!


Dagens lat: Stay just a little, Kina Grannis.

Kommentarer
Postat av: maya

Hmm okey, sicken lång arbetspass...det var värre än mitt...OMG kör inte en Maya nu när det gäller att festa...:S

2008-09-29 @ 06:09:14
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: sara - misscupcake

bor du i skottland? :)

2008-09-29 @ 10:30:05
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0