oh, teenage boys

Tjingeling!

Var ett tag sedan jag uppdaterade nu, men jag har jobbat hacken
av mig pa Radisson den senaste veckan. Bara nattskift, vilket ar
sjukt slitsamt. Nu har jag i alla fall tva dagar ledigt innan jag ska
jobba igen pa sondag, sa jag & Malin ska ut & parta ikvall. Yeah!

Har haft en riktigt mysig dag idag. Gick till Walkabout med Pete &
at en finfin lunch bestaende av rump steak & chips med pepper sauce,
sedan kikade jag runt i lite affarer tills Pete's sista lektion pa Uni var
avklarad. Efter det blev den varsin latte pa Wellington Coffee (tjejen
som jobbar dar gor GUDOMLIGT GOTT kaffe!) & sedan akte vi hem 
till var lilla skrolla. Har precis duschat nu - lampan i badrummet har
gatt sonder sa jag fick tanda ljus & stalla i hyllan = livsfarligt! Skulle
raka benen, sa jag satte mig ner i badkaret & kombinationen varmeljus,
dunkelt sken & varmt vatten gjorde att jag nastan somnade. 

Anyways, nu ska vi kaka lite chicken enchiladas & nachos med smalt
ost & graddfil. Sedan ar det dags for mig & min babe att dra ut & gora stan.



Kommentarer
Postat av: Malin

nu ska vi ooa hela natten babe.

& jag lovar att pussa på dig också!

+ en drink on me.

2008-10-10 @ 20:58:52
URL: http://malinsofie.blogg.se/
Postat av: mamma

ta de lugnt och kom ihåg att det är viktigt med sömn!

2008-10-11 @ 10:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0