i will hold you in my arms tonight


Ah, vad roligt jag hade det igar! Malin hade en date med Mr M & Pete jobbade
hela dagen, sa jag & Martin akte till Edinburgh's Zoo & promenerade omrking.
Vi hade verkligen tur, fick se alla de stora katterna; jaguaren, pantern, lejonen
& tigern. Vi sag isbjornen Mercedes, en massa sota pingviner & en bebis zebra,
faglar, apor, painted hunting dogs, grodor & en massa annat. Efter vart zoo-aventyr
akte vi in till city centret igen & tog en kaffe pa Caffe Nero, foljt av vin & ol pa
Abenasch (eller nagot liknande) dar vi motte upp Martins kompis Pete.
Lamnade pojkarna ganska tidigt & akte hem till lagenheten, kollade pa Lilja 4-ever
med Pete, at en macka & somnade. Vad jag ar bra pa att sammanfatta dagar!

Har precis duschat nu & sitter & laser pa sjukvardsupplysningen om horselgangseksem.
Tror att jag har det sa jag ska boka tid hos lakaren snarast. Det later laskigt & det
bade kliar & gor pissont pa samma gang. Lever typ pa varktabletter.


Kommentarer
Postat av: Malin

snuttepluttegullefisen!

jag hoppas inte du har hörselgångseksem,

men jag lovar att ta hand om dig vare sig

du har det eller inte!

xxx

2008-10-23 @ 17:24:45
URL: http://malinsofie.blogg.se/
Postat av: Jen

TRANSLATE YOU BASTARD!!!!!! xxxxxxxx

2008-10-24 @ 17:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0