i wait for you, i stay for you

Hej hopp i lingonskogen!

Igar jobbade jag extra i restaurangen igen, det var som vanligt ganska latt
& langtrakigt; polera bestick, polera glas, ta te-& kaffebestallningar, cleara
bord & duka om dom. Egentligen ar det lite fuskigt att restaurant-personalen
far lika mycket betalt som oss i banqueting nar vi jobbar mer an dubbelt sa
hart & mycket. Men, men, sadant ar livet antar jag.

Efter jobbet motte jag i alla fall upp Martin, som var supervisor i restaurangen
nar jag borjade pa Radisson. Vi tog en kopp kaffe, at lite lunch/middag & pratade
om livet & sant dar. Sedan foljde han mig till bussen dar jag motte upp min Malin,
& sa drog vi till Haymarket for tjejkvall hos Heather. Vi sag pa Stardust (vilken sot
film!), Lejonkungen & Grease, drack otaliga flaskor vin, at choklad & snackade skit.
Carey var den forsta att lamna oss eftersom hon skulle till uni pa morgonen & strax
darefter bestalldes en taxi for mig & Malin - den lilla loppan lag & snusade pa soffan
sa jag tankte att det var bast att forsoka fa hem henne. Det blev en hellyckad kvall
& nasta gang bar det av hem till Lynette som ska tvinga Vishal att laga indisk mat till oss.

Nu blir det nog soffan, Malin & Gossip Girl (japp, vi har kopt sasong 1-boxen!).
Kanske aven lite quavers om jag har tur. Har precis kommit hem efter en timmes
lang joggingtur & ar helt slut!


Pete tappade upp ett bad at mig efter jobbet. | Malin innan sin date med Mr M.

Kommentarer
Postat av: Malin

nu tycker jag det är dags vi slår

ihop de här dumburkarna och slår på den

stora dumburken istället! jag vill se gossip!



xxx

2008-10-20 @ 15:00:03
URL: http://malinsofie.blogg.se/
Postat av: mamma

Va mysigt ni har det!

Sköt om er allihopa

2008-10-20 @ 19:57:42
Postat av: maya

Haha gossip girl!? OMG, jag tycker inte om serien men me like kläderna=) Oh Mr. M? Grrrr

2008-10-20 @ 20:35:37
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Michaela

Åh, jag har också Gossip Girl-boxen.

Och jag ÄLSKAR den!

2008-10-21 @ 15:17:15
URL: http://eriksdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0