i surrender myself


Kristofer har akt hem till Sverige, ute ar det riktig vinterkyla & mina
ogon ar svullna - idag har inte varit en san rolig dag. Jag sitter i soffan
trycker i mig quavers & coca cola, mar illa, men jag kan inte sluta.
Gah. Allt ar valdigt konstigt just nu & jag vet egentligen inte varfor jag
skriver det har, men det maste liksom ut & jag vet inte vart om inte pa bloggen.

Alla mina banqueting shifts for den har veckan har stallts in, maste jobba
med Margret i restaurangen pa torsdag (hon ar ett monster). Sucks.
En nara van ar verkligen nere pa botten & jag kan inget gora, sucks even more.
Jag ar trott. Sova. Jag ska sova. Nu. Snart. Ja.

Det enda jag ser fram emot den har veckan ar fredag kvall & kaffe.
Den tanken gor mig glad. Jag tycker om att vara glad. Mer!


Translation:

Pointless to translate. Just bullshit.

Kommentarer
Postat av: mamma

har försökt att nå dig men det är svårt ju?!

Kan du inte skicka ett sms och tala om vilket nummer som gäller eller hur jag kan få prata med dig!



PUSS

hoppas det blir bättre snart

2008-10-29 @ 14:13:54
Postat av: Michaela

sötaste, finaste du - tänker på dig.

många kramar och kärlek från lilla mig! :*

2008-10-29 @ 15:13:32
URL: http://eriksdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0