i put my heart in your hand



God morgon allihopa!

Har en mycket spannande dag framfor mig bestaende av tvatt, disk & stadning.
Totte kommer hit & halsar pa ett par dagar, ska mota honom vid Waverley ikvall.
Skojsigt, skojsigt, undrar vad jag ska kunna dra med honom pa for aventyr?

Mr M var har & halsade pa Malin igar sa jag & Pete drog oss tillbaka & kikade pa
Marie Antoinette med Kirsten Dunst som han kopte haromveckan. Vilka farger!
Jag blev supersugen pa godis efter att jag sett fardigt filmen. Kostymerna var otroliga.

Nu ska jag ta & forsoka grava fram lite frukost, vi ar ganska daliga pa att handla,
men nagot maste val finnas i kylskapet? Sedan blir det pa med housewife drakten
(appropa housewife - den nya sasongen borjade sandas i onsdags, OMG! sa bra!)


Translation:

I have a very exciting day ahead of me, mainly consisting of laundry, cleaning & tidying.
My friend Kristofer is coming over from Sweden to visit us here for a couple of days,
gonna meet him in the city centre tonight. I'm so excited! Too bad I'm not well though,
but hopefully I'll be feeling better tomorrow.

Kommentarer
Postat av: Jen

that swedish guy, is he hot? hehe, maybe

i should pay you guys a visit this weekend ;)

xxxxxxxxxxxx

2008-10-24 @ 17:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0