take back the city



Ligger har i soffan & dricker svartvinbarsgegga & forsoker samla tillrackligt med
kraft for att borja gora mig iordning. Hakim ska komma & hamta mig innan jobbet.
Han vill tydligen ta en kaffe & prata. Jag ar jatteradd, har ingen aning om vad han
vill prata om. Jag kan inte minnas att jag gjort nagot dumt. Ih.

For att lugna mina nerver lyssnar jag pa lite Snowpatrol. Mina alsklingar.
Berattade jag forresten att dom bodde pa Radisson nar dom spelade i Edinburgh
for ett par veckor sedan? Jag jobbade inte den kvallen, men det maste ha varit
spannande for roomservice personalen, hehe.


Translation:
Not feeling too great today, just trying to gather som strength for my never ending
shift tonight. Hakim is gonna pick me up before work for coffee & a talk, a bit scared.
Can't remember that I've said or done anything bad...Hm.

To calm my nerves I'm listening to my beloved Snowpatrol. Did I mention they stayed
at Radisson whilst playing in Edinburgh a few weeks ago? Wasn't working myself that
night, but I bet the roomservice staff had their hands full...

Kommentarer
Postat av: moster

what was it all about dear? Inte har väl du gjort nåt dumt inte

2008-11-20 @ 19:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0