sleeping soundly in the back of the car

Mar lite battre idag, fick mycket somn igar & det behovdes verkligen.
Haller pa att gora mig iordning for att aka in till stan & mota Sandra,
Jana, Lynette, Chryso, Baby Seth & eventuellt Heather. Vi ska fika. Mys.
Det enda dumma ar att Malin fattas. Hon jobbar. Dumma hotell!

Lite senare ska jag traffa Martin & kaka lite middag samt ga & kolla pa
hans kompis som har ett gig pa en pub ikvall. Han spelar tydligen egna
gitarr/indie latar. Det far man ju faktiskt inte missa om man heter Em!

Men sent far det inte bli for imorgon borjar min helvetesvecka pa jobbet.
9-18 varje dag utom lordag da jag jobbar 10-03. Pa sondag far jag antligen
pusta ut - kan knappt vanta. Bara sju dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: maya

Ärligt, fan vad har ni för schema? Slitsamt och alldeles för långa dagar...hoppas ni får fan bra betalt för det där, inte skall mitt Em blir sjuk hela tiden=(

2008-11-23 @ 13:58:22
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0