i wish i had a mango tree

Forst, tack ni fina som lovar att finnas for mig, det kanns bra i magen.
Tack. Tack, tack, tack. Ni ar goda.

Jag ar hemma fran jobbet idag. Vaknade vid fyra i morse & kande mig
lite val varm, sa jag vackte Pete & bad honom hjalpa mig att oppna
fonstret. Han forstod att det var nagot konstigt, (for er som inte forstar
vad som ar konstigt med att oppna sovrumsfonstret; jag har en super-
kanslig hals & kan aldrig sova med oppet fonster, inte ens pa sommaren.
Dessutom bor vi tio meter ifran vilt, vagande vatten & det blaser alltid halv
storm har.) sa han hamtade vatten & kande pa pannan & tydligen var jag helt kokhet.

Sa nu ligger jag har & forsoker fa i mig lite Bengalisk Malayan & Nan brod,
det ar himmelskt gott maste jag saga, aven fast jag inte ar hungrig. Har ni testat?
Det ar typ kyckling, pineapple, gradde, fruktjuicer & kryddor, yum yum.

Det ser jattecoolt ut utanfor fonstret idag - himlen ar liksom alldeles randig i ljusblatt
& morkblatt & havet ar helt gratt. Mycket gass gar det pa vattnet idag ocksa. Fint.

I alla fall, vet ju att mamma kommer bli orolig nar hon laser det har om febern, men
ta det bara lugnt. Jag far skylla mig sjalv. Fick feber i borjan av veckan, men trotsade
den & gick till jobbet i alla fall. Sedan gick den ner lite, men sa borjade jag kanna mig
riktigt dalig igar igen. Inte sa konstigt med tanke pa att alla gar omkring & snorvlar pa
hotellet & tank pa alla temperaturskillnader! I ett rum ar det sa varmt att svetten rinner
langs ryggen (no joking) & i ett annat sa kallt att man nastan kan se rok fran munnen nar
man andas. No good. Anyways, jag ska forsoka komma ivag till doktorn snart, sa andas mor!


Kommentarer
Postat av: maya

2008-11-22 @ 16:28:38
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: maya

du får ta det lite lugnt stumpan! kommer du hem till jul?=)

2008-11-22 @ 16:29:17
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: malin

jag vill ta hand om dig.

2008-11-23 @ 00:53:27
URL: http://malinsofie.blogg.se/
Postat av: mamma

Se till att inte dröja FÖR länge med det bara!

2008-11-23 @ 17:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0