chewing gum, having some laughs

Oh oh, i'm in trouble... Det ar nagon slags utbildningsdag pa jobbet idag
& jag forvantas vara dar, men det kommer icke att handa i denna varld.
Jag har letat igenom hela lagenheten & har allt som allt lyckats hitta 20 pence
vilket inte racker till bussen pa langa vagar. Jag kan ga in till jobbet, men det
kommer ta mig hundra ar & att vara sen till Radisson ar inte direkt ett alternativ.
Meaning, jag far ta & hitta pa en hejdundrandes bra ursakt till att jag inte var dar.

Fast lite far dom skylla sig sjalva ocksa - sondag var min lediga dag & jag hade
bokat in bade frisor & tre andra, valdigt viktiga grejor. Fick ringa & forsoka avboka,
frisoren blev skitsur & kravde mig pa £10 for sen avbokning & dom andra stallena
fick jag sitta i en haltimma & forsoka lirka & trixa med for att ens fa en ny tid den
har veckan. Usch. & nu visar det sig att jag inte hade behovt att avboka. Bajs.

SUGDAG!

Kommentarer
Postat av: maya

Nu har jag lagt upp mina fem hetaste hångel drömmar=) pyyyyyss

2008-11-16 @ 17:00:13
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: moster

Bajs

2008-11-20 @ 19:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0