watch the world come alive tonight

Hej hej!

Sitter har i mitt fina, nystadade kok & forsoker pilla i mig lite lunch,
vilket inte ar helt latt. Det enda jag hade hemma var ravioli & det
far verkligen mina krakreflexer att satta igang. Uuuh. Har druckit
en massa vatten & lite cola i alla fall. Vet inte riktigt vad som ar fel
med mig. Stack in till Canonmills for att posta lite grejer fran
And Vintage & drog sedan vidare till Tesco for att kopa sallad.

Borjade kanna mig lite konstig, men plockade i alla fall at mig vad jag
behovde & stallde mig i kon & sa helt plotsligt kande jag bara hur hela
magen bubblade till. Fick slanga korgen med alla varor i en stackars
killes armar & rusa ut for att spy i en buske. Usch!

Bestamde mig for att aka hem & skita i maten, men mitt i alltihopa
rakade jag hoppa pa fel buss. Fick ga en bra bit for att komma tillbaka
till hallplatsen min buss gar ifran & nar jag antligen sag den komma korde
den bara ratt forbi! Gud vad arg jag var!

Blev busken tre ganger till pa min lilla promenad hem & sa fort jag kom
in slangde jag mig pa soffan. Lag dar som en dod sill i tva timmar utan
att rora en fena. Funderar pa om jag har atit nagot daligt, men kan inte
tanka mig vad det skulle kunna vara. Hm. Hoppas det gar over snart.

Kommentarer
Postat av: malin

lilla gumman! här går magsjukan också,

ruben ligger i karantän ute i garaget

& jag är livrädd att åka dit.

hopaps du blir bättre snarast.



& hoppas du får roligt på nyår imorgon,

själv ska jag sitta hemma och titta på film. kul.



xxx

2008-12-30 @ 16:43:47
URL: http://malinsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0