the stars are shining brightly



God afton vanner! Har precis kommit hem efter att ha ''avnjutit''
varldens ackligaste sallad pa Filling Station & svept en sisadar
fem cocktails (pina colada, sex on the beach, strawberry daquiri m.m)
for att fira Katie's 23-ars dag. Nu ska jag & Pete kolla pa en film
innan det ar dags for kudden. Vi hors imorgon!

Jag hade pa mig:
Paljettklanning fran H&M, tights fran M&S, kofta fran H&M,
plataklackar fran Internatcionale, sjal fran Kiss Me Kate & Vintage,
Armband fran Primark & Asos, vaska fran Primark
och halsband fran Primark & Urban Outfitters.

Kommentarer
Postat av: malin

2008-12-28 @ 13:06:31
URL: http://malinsofie.blogg.se/
Postat av: malin

så du stannade inte för att festa loss?

kanske lika bra det, spar dig till den 9:e :D

jag har panik över min kostym, vad ska du ha?

xxx



ps. äcklig sallad på filling station? :o

caesersalladen är iallafall mumma. ds.

2008-12-28 @ 13:08:04
URL: http://malinsofie.blogg.se/
Postat av: Josefine

SNYGGT!

2008-12-28 @ 15:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0