my 2008 - part 4.

o k t o b e r         x         o c t o b e r

I oktober kom Totte & halsade pa, vilket var mycket trevligt. Jag & Malin
drog med Jana & Sandra till Primark & Heather slutade pa Radisson
vilket ''firades'' (med tarar) med stor shebangfest.
________________________________________________________
In october Totte came to visit me, mucho nice. Me & Malin started to
get to know Sandra & Jana & there was a big goodbye party for
Heather who had decided to quit Radisson.




n o v e m b e r             x            n o v e m b e r

November var manaden da jag fick traffa lille baby Seth for forsta gangen,
bara nagra veckor gammal & sa sot! Vi firade halloween hos Ryan & Dave
precis som forra aret & Neha & Vladimir hade en stor fest tillsammans som
slutade i den varsta baksmallan nagonsin for min del.
___________________________________________________________
November meant meeting baby Seth for the very first time, partying away
halloween at Ryan & Dave's & attending Neha's & Vladimir's joint party
which, for me, ended with the most horrible hangover in history.





d e c e m b e r          x          d e c e m b e r




I december kom antligen min mamma & mormor & halsade pa, i hela
fem dagar! Jag & Malin festade loss pa Teresa's fodelsedag, jag oppnade
en ebay shop for att salja ut restlagret fran webshoppen & pete & jag akte
& halsade pa hans moster. Vi firade jul med roasted beef istallet for kalkon
& den 27:e at vi middag pa Fillingstation for att fira Katie's fodelsedag.
__________________________________________________________
My mum & grandma finally came to visit me in december. There were plenty
of birthday parties & i opened up a temporary ebay shop to sell the rest of
the summer stock from the web shop. Pete & I went to visit his aunt & we
celebrated christmas with roasted beef instead of turkey.

Kommentarer
Postat av: maya

hoppas du har haft en bra nyårsafton!=) pusspå dig o gott nytt år

2009-01-01 @ 11:52:28
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: malin

det har varit de bästa 4 månaderna i mitt liv.

& det ska bli så många fler, minst lika bra!

2009-01-01 @ 12:39:48
URL: http://malinsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0