my 2008 - part 3.

j u l i         x          j u l y

Den 1 juli slog jag upp portarna till min webshop Kiss Me Kate & Vintage.
Jag stack till loch ness pa camingweekend, storde mig till bristningsgransen
pa den dar Kissie & fick reda pa att min kompis Chryso var gravid!
_________________________________________________________
On the 1st of july I opened my webshop. I went on a camping weekend
with Pete & co, saw Loch Ness & got attacked by midges. The swedish
e-celebrity Kissie really got on my nerves & I found out that my friend
was pregnant!





a u g u s t i      x      a u g u s t



Jag borjade jobba pa Sheraton Grand Hotel & Spa & vi flyttade in i var
nya lagenhet. Malin flyttade till Skottland, Edinburgh festival pagick for
fullt & jag traffade alla gamla kompisar fran Raidsson for forsta gangen
sedan jag slutade nar Vishal fyllde ar.
________________________________________________________
I started to work at Sheraton & we moved in to our new flat. Malin moved
to Scotland & the Edinburgh Festival was taking over the city.





s e p t e m b e r          x           s e p t e m b e r



Trottnade ganska snabbt pa Sheraton & borjade jobba pa Radisson igen
tillsammans med Malin. Rasmus kom & halsade pa, vilket var mycket
efterlangtat. Dock blev det inte riktigt som vi hade tankt oss.
_________________________________________________________
Quit Sheraton & started at Radisson again, this time in the company
of my darling Malin. My old time friend came to visit. It didn't go quite
as planned, so to speak.

Kommentarer
Postat av: ida

Är inte min kusin den finaste i hela världen?



ta hand om er ;D

2009-01-10 @ 15:46:09
URL: http://roockajdaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0