my 2008 - part 2.

a p r i l         x         a p r i l

I April slutade jag pa Radisson & borjade jobba som barmaid i en pub
istallet, bade laskigt som tusan & roligt. Den lilla jeansjackan gjorde
en comeback, jag fyllde 20 ar & fick fint besok av Maya.
__________________________________________________________
In april I quit Radisson & started to work in a bar. I celebrated my 20th
birthday with champagne & cake & Maya came to visit me from Sweden.





m a j       x        m a y

Maj var en knepig manad. Allt gick upp & ner - vadret, kontakter,
ekonomin, humoret... Det var inte min basta manad, men den bjod pa
en del godbitar. Nagra skoj fester & en heldag med promenad, middag
& tjejsnack med fina Karen.
________________________________________________________
May wasn't my best month really, but as well as downs it also had a
few ups; some fun parties & an unforgettable day with lovely Karen.






j u n i        x         j u n e

Juni var maxiklanningarnas manad, ju langre ju battre! Kanin blev en del
av var lilla familj & vi flyttade tillsammans med Pete in till Tim & Adam.
Jag hann ocksa med en liten visit till Sverige for att ga pa studentgrejer.
_________________________________________________________
June was the month ruled by maxi dresses. Me & Pete moved in with
Tim & Adam & we adopted little Kanin. I went back to Sweden for a week
to celebrate my friends graduations & got to see Maya lots! Yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0