look into my eyes

Jag alskar att exprimentera med farger & stilar nar det kommer
till har, smink & klader. Tyvarr gar det bara att leka runt pa den
morka sidan vad gallande mitt har. Har alltid velat testa att vara
blond, som min lillasyster, men det gar verkligen inte ihop med
min hudton & ovriga farger. Har darfor varit sugen att testa pa
ett par fargade linser for att atminstone fa prova en annan ogonfarg.

Fargadelinser har manga fina nyanser, bade med och
utan styrka och till bra priser. Skulle kunna tanka mig bade ett
par grona, intensivt bruna och ett par bruna som inte andrar fargen
men adderar ett bronsigt glitter. Finns det nagot vackrare an
sparkling eyes liksom? Tror inte det.


''Autumn Radiance'' - adderar glitter.


Kommentarer
Postat av: Bella

nice, kanske ska skaffa med!

2008-12-11 @ 13:34:32
Postat av: camilla

Why change a winning look?

2008-12-17 @ 09:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0