hejsan hoppsan falleraaaa

De senaste dagarna har varit lite av en dimma, jag har mest forsokt
sova bort sa mycket av tiden som mojligt. Men idag har Pete gjort det
till sitt mission att fa ut mig i den friska luften. Vi ska tydligen ga till
universitetet & skriva ut viktiga grejer, skriva ut foton till julkorten &
ga pa bio (foljt av kaffe & sallad pa mitt favoritcafe). Vet inte vilken film
han tankt att vi ska se, men jag har mina aningar. Han vet att jag vill se
Four Christmases med Reese Witherspoon & Vince Vaughn. We'll see :)

Malin ska ha en juldag har hemma, det later sa mysigt! Hon ska lyssna pa
julmusik, se pa julfilmer, ata pepparkakor (& deg?) & sla in paket. Mysunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0