but i stood next to you

Pjuh! Nu har vi precis kommit hem efter vad som kandes som hundra ar
av rannande hit & dit pa ASDA. Mormor kom bort hela tiden & mamma
stressade over precis varenda liten grej, som vanligt. Jag har huvudvark.
Tur att Pete var med, han ar alltid sa lugn & beharskad & framfor allt
talmodig. Goding! :)

Nu har i alla fall mamma & mormor stangt om sig i koket & borjat laga
middag. For mig blir det sallad, men de andra ska ata potatis &
sjomansbiffar. Hoppas det gar ganska fort bara, for snart ar det dags
for Pete att bege sig till andra anden av Edinburgh. Han ska sitta
barnvakt at de gulliga pojkarna jag passade i somras.

Tjopp!


Kommentarer
Postat av: mamma

JAG STRESSAD!?

2008-12-16 @ 19:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0