born is the king of israel

God Jul igen!
Idag firar vi Pete's jul, inte mig emot. Har varit pa en mysig
morgonpromenad & precis oppnat alla julklappar, ska visa
i ett senare inlagg. Lyssnar pa julmusik & snaskar pa pepparkakor,
vi har det helt okej med andra ord. Senare idag ska Pete laga
julmiddag at mig, lyxigt varre! Vi skippar kalkonen & kor pa
roasted beef med roasted potatoes istallet. Till efterratt blir det
mince pies & lemon cheese cake, mmmm!

Middagen igar var forresten fantastisk! Vi skippade efterratten &
nojde oss med tvaratters, for jag trodde jag skulle explodera redan
efter startern. Glufsade i mig ''Gravadlax of Scottish salmon;
anchovy and potato galette; lime and horseradish dressing;
caperberries''
till forratt & ''Filo parcel with veggie haggis,
chanterelle mushroom and pumpkin; chickpea and beetroot salad;
balsamic reduction''
till huvudratt. I was stuffed! Men gott var det :)

Nu ska vi kika pa nagon gammal brittisk julkomedi som tydligen ar
tradition har. Vi hors senare, snyggingar!



This was my favourite when i was wee :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Låte verkligen super gott!

2008-12-25 @ 16:57:41
Postat av: mamma

Låter som sagt super gott!



Lite avis på dig som har "egen kock" vet ju hur

duktig han är!



PUSS PÅ ER

2008-12-25 @ 16:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0