and hear the angel voices

God formiddag!

Sitter i koket & skriver julkort pa ett bord fullt av tanda ljus.
Det ar mysfaktor pa hog niva. Ar ganska trott & seg idag
eftersom jag sover pa en luftmadrass inne i vardagsrummet.
Ni forstar, jag ar en sadan snall flicka som later de gamla snusa
i min bekvama sang, japp japp.

Jason ringde mig cirkus sju ganger mitt i natten ocksa, innan
jag fick nog & stangde av mobilen, men da vart det ju redan
forsent. Jag ar en sadan dar manniska som inte kan somna
om alls om jag lyckats somna & sedan blir vackt.

Naval, ikvall ska jag, Pete, mamma & mormor till universitetet &
lyssna pa julsanger, ska bli mysigt. Mormor har forberett en soppa
som vi ska ata nar vi kommer hem & till efterratt blir det nog
lussekatterna vi bakade igar kvall. Mums!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hälsa Pete ännu en gång och tacka för att han tog oss med till Univeritetet trots att han jobbat hela dagen!

Han är en pärla!

2008-12-16 @ 20:03:40
Postat av: Anonym

menar förstås UNIVERSITETET :)

2008-12-16 @ 20:04:49
Postat av: Moster

Har hört att ni hade det fantastiskt, men att dte var svårt att förstå skottarna!

2008-12-17 @ 09:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0