i'm a new soul

Pa grund av strul med tusen sma saker pa min gamla blogg har jag nu beslutat
mig for att skapa en ny. Kanns bra med en frash start - ny design, battre uppdatering,
ny adress - nya lasare? Jag hoppas att alla mina gamla lasare foljer med mig hit, skulle
sakna er nagot forfarligt annars.

Synpunkter, fragor, tankar eller ideer? Skicka ivag ett mail till [email protected]
eller lamna en liten kommentar har i bloggen sa svarar jag sa fort jag kan.


Translation:

I've finally decided to create a new blog - it's a new start with new design,
better and more updates, and hopefully new readers. If you have any ideas,
thoughts or questions, don't be shy, send me an e-mail [[email protected]]
or simply post a comment here on the blog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0