buttons, so many buttons



Jag skrattade sa jag nastan kissade pa mig igar - jag, Malin & Pete gick for
att se One Night Stand, en musikal med ett nytt, improviserat manus varje kvall.
Rescensionerna har varit tipptopp for den showen hela manaden, men man vet
ju aldrig med improvisation - det ar aldrig garanterat att bli super. Om man bortser
fran gruppen One Night Stand, jag undrar om dom nagonsin gjort ett daligt framtradande.

Publiken fick bestamma namnet pa musikalen, ''a starting location'' & namnet pa en lat
som var tvungen att vara med nagonstans i handlingen. Detta blev ''Mary Poppings & the
Chocolate Factory of Doom'', ''an ice castle in Norway'' & ''buttons, so many buttons''.

Arligt talat, jag tror detta ar bland det basta jag nagonsin sett i hela mitt liv,
far ni chansen, ta den & ga & se One Night Stand. Det ar vart varenda ore!


Translation:

The show yesterday was amazing, I laughed so hard I thought I would wet my jeans.
I know that the Fringe Festival is over for this year, but if you guys get the chance to
see One Night Stand somewhere else, don't hesitate, take it - it's worth every penny!

Kommentarer
Postat av: andrea

verkar hur bra som helst!

2008-08-25 @ 17:37:42
URL: http://bubbelspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0