on the sunny side of the street


                      

Hej hej!
Hoppas ni har det bra allihopa, jag har det sjalv super sa det vore ju trakigt
om ni hade det samre. Malin har nu fatt packat upp alla vaskor & sadar, tror
hon borjar komma till ratta i lagenheten. Ar ganska trott efter en dag fylld av
arenden & springande hit & dit med Pete, sa har kommer bara en snabb
uppdatering av mandagens outfits. Woho.

Malin har pa sig:
Jeans fran Gina Tricot, Linne fran Vila, Kofta fran Gina Tricot, vaskan ar kopt
pa Primark, skorna ar converse, jackan kommer fran H&M's barnavdelning &
halsduken vet jag faktiskt inte vart den kommer fran, men snygg ar den!

Jag har pa mig:
Jeans fran H&M's barnavdelning, skor fran Fred Perry, Koftan ar Only, sjalen ar
Malins mormors (eller, den ar stulen darifran i alla fall, hehe) & skjortan ar Malins,
jag far inte lov att saga varifran den ar kopt - det ar superhemligt! Oh, & vaskan ar
new vintage.


Translation:
I think Malin is starting to settle down now, she has finished unpacking & stuff.
I'm really tired after a long day of running errands & shopping with Pete so I'm just
making a quick update of our outfits we wore on monday. Coolio!

Kommentarer
Postat av: mamma

va fina ni e´!

2008-08-27 @ 08:32:58
Postat av: Michaela

Em!

Försöker hitta din sjal, men det går inte så braa :(

Men jag ger inte upp!

Läs blogg för vidare uppdatering :)

2008-08-28 @ 22:48:29
URL: http://eriksdottir.blogg.se/
Postat av: Lina

arghhh, du har finast stil

tänker sno den av deeeej(a)

puss<33

2008-09-06 @ 10:32:01
URL: http://streetsoflina.blogg.se/
Postat av: Lina

farmor hälsar att hon tycker att du e jättesöt på de bilden! (jag me såklart)

puss

2008-09-06 @ 20:01:40
URL: http://streetsoflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0