i kissed a girl and i liked it

Heyo!

Efter en lang lunch bestaende av specialgjord sallad med getost & oliver & sedan
en halv tekanna avslappnande fruktte har vi nu antligen kommit hem, Malin & jag.
Har naturligtvis redan gatt igenom hennes resvaskor & snappat at mig alla snygga
plagg, scarfs & skor - mohaha. Nu har den lilla froken loken hoppat in i duschen &
jag tar igen mig nagra minuter innan det ar dags att borja gora sig i ordning.
Pete kommer hem vid 8pm & da ar det bara att kasta sig pa bussen till biljettkontoret
for att hamta ut vara biljetter till ''One Night Stand'', en musikal dar nytt manus
improviseras fram varje kvall. Ska bli superroligt! Pete har lovat att laga sen middag
nar vi kommer hem ocksa, han ar den basta kocken ever.


Translation:

We're finally home now, Malin and I. Took her to Coffe Angel for a very long, but relaxing
lunch. The manager was nice enough to make us salads even though they don't normally
serve it & then we finished it off with a pot of fruit tea each. Time to start to get ready for
going out now, Pete will be home around 8pm & then we have to rush to the box office to
collect our tickets for ''One Night Stand'' - a musical with a new, improvised script.
Gonna be superfun! Gotta go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0