erin wasson x rvca.



Jag kan knappt vanta till varen 2009 da RVCA kommer lansera en kollektion designad av Erin
Wasson. For er som inte vet vem Erin ar kan jag tala om att hon ar en av USA's storsta upcoming
modeller, hon ar bland annat ansikte for Maybellinne. Hon ar ocksa kand for sin ''effortless sense
of style'' - tank er en blandning mellan Lisa & Almah.


Translation:

Can't wait till S/09 when RVCA is releasing their Erin Wasson designed street wear collection.
I bet there will be lots and lots of to-die-for pieces to pick up. If you didn't know already, Erin
is the face of Maybellinne, as well as one of USA's most respected and admired models.

Kommentarer
Postat av: CECILIA

Ja jag lär väl få göra så ;) om jag någonsin tittar över dit vill säga

2008-08-20 @ 16:55:54
URL: http://cillesplace.blogg.se/
Postat av: Johanna

coolt!

2008-08-20 @ 17:03:37
Postat av: Ida Björck

svar: tack det värmer :)



coola bilder :)

2008-08-20 @ 17:45:38
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0