because it's snow

Hej!

Hoppas ni mar bra allihopa, sjalv har jag precis aterhamtat mig efter varldens
baksmalla som varade i tva dagar. Jag, Katie & Pete drog till Cabaret Voltaire
i torsdags & trots att jag knappt drack nagonting alls madde jag apa dagen efter.
Kande mig lite schizo & fick for mig att nagon smog i nagot i min drink, men jag
vet till 100% att jag inte lamnade den obevakad pa hela kvallen. Hm.

Anyways, nu mar jag prima ballerina igen. Dagen har dock inte agnats at nagot
speciellt roligt - har stadat & packat upp mina sista vaskor med grejor.
Imorgon flyttar Malin in, kan knappt barga mig! Jag & Katie ska mota henne vid
bussen efter lunch, ska bli sa roligt att ha henne har. Antligen, min bastaste!

Appropa Malin sa ar det forresten sa typiskt - hon ville sa garna prata igenom lite
saker innan hon akte fran Umea, men internet lade av i forrgar & har inte funkat
alls (jag har kollat typ tjugo ganger om dagen) forran nu, men nu ar hon saklart
i Stockholm - sovandes antagligen. Dumma tajming & dumma internet.

Iiih, men nu ar det snart imorgon! Eller, det ar val imorgon redan, tekniskt sett,
men jag menar - ah, whatever - snart ar Malin har! Yey!


Translation:

After two days of the worst hangover ever, I'm back! Katie came over on thursday night
for some chick flicks & gossip & we ended up going out. We met up with Pete at Cabaret
Voltaire & even though I didn't drink nearly as much as I use to I got kind of...eh, tipsy.
Suspected someone put something dodgy in my drink, but then again I never left it out
of my sight during the whole night. Oh well, now I'm well again so...

Malin's moving in with us tomorrow which will be mucho fun, I've been looking forward
to it for months and now it's finally happening! Can't believe it! Katie and I are going to
pick her up at the Waverley Bridge tomorrow after lunch, I'm so excited!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0