and i don't ever wanna say goodbye

Nu ar jag pakladd, frukostaten, lite halvfixad & valdigt, valdigt uppspelt!
Ska sticka ner & ta bussen in till stan for att mota min baby Malin som
kommer fran Edinburgh's flygplats. Ska ta med henne till Coffe Angel,
dar Pete numera jobbar, & ata lunch, sedan blir det hem till lagenheten,
lite softish & sa ska vi ga pa en improvisationsmusikal ikvall. Weeeii.

Nu maste jag rusa!


Translation:

In a hurry, taking the bus up to Princes Street to meet Malin at the bus stop.
She's arriving from Edinburgh airport. Going to take her to Coffee Angel for
some lunch, then to the flat & tonight we're going to see a show at the festival.

Have to run!

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: haha vet ;D är en riktig stökmaja :P

ja eller hur, är jag är arg eller ledsen så älskar jag att springa, typ värsta boten ;D

2008-08-24 @ 15:18:37
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0