manolo and luis



Har kommer tva sma outfitbilder innan jag nu ska sticka ivag &
slurpa kaffe med min lilla James. Den forsta bilden ar ifran maskerad
partyt haromkvallen & den andra visar hur lilla jag ser ut idag. Clevert va?

For er som eventuellt undrar vad saker &
ting kommer ifran kan jag saga som sahar;

Bild 1:
Klanning fran Quiz, Halsband fran Kiss Me Kate & Vintage, Balte &
armband fran Internacionale, Pumps fran nagon liten skoaffar nagonstans,
& avklippta natstrumpbyxor som ''benvarmare''. Skulle alltsa forestalla
Carrie i SATC the Movie :)

Bild 2:
Stickad klanning fran H&M (tva ar sedan), lackleggings fran nagon
internetshop, balte fran Internacionale & flats fran Primark.

Kommentarer
Postat av: maya

JA det tycker jag att vi skall göra, för vi skall till PArk lane den 23:E! VI måste Dit!=) Fika någon dag med?=) om du hinner

2009-01-11 @ 16:13:59
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: malin

du är en snyggve

2009-01-11 @ 17:01:20
URL: http://malinsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0