i'd like to be his hummingbird


Jag är duktig jag. Min lilla mamma nämde att hon skulle dammsuga senare
idag, så nu när hon är ute & handlar har jag städad alla rum så det blir
lättare för henne att make it shine, liksom. Gick på en iskall, men skön,
promenad med först Tindra & sedan Nalle för en stund sedan. Kan ju inte
gå ut med båda samtidigt eftersom Tindra bestämt sig för att löpa. Sigh.

Oh, och så har jag äntligen fixat Malins födelsedagspresent! Känns bra
att det är avklarat, även om det svider i plånkan. Den är verkligen tom
för tillfället. Isch. Sådant gillar jag ickepicke!

Ikväll blir det till att packa min lilla väska & åka till mormor -
vi ska på lopprunda imorgon bitti. Egentligen hade jag tänkt
att stanna hos mina fina kusiner i Borås över natten, men jag
tror jag får spara det till nästa helg. Då är ju Pete här och hälsar
på också, så då kan vi hälsa på båda två!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej kära du! Hur länge är du i Sverige? Tänkte om du hinner planera in lilla mig på en fika eller något? :) :*

2009-01-16 @ 14:36:25
URL: http://lyricaldream.blogg.se/
Postat av: moster

Vi väntar o längtar, var ju mysigt med en liten smakbit idag!

2009-01-17 @ 19:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0