a little fourleaf clover, just by the wishing well

Först ett svar till min mor:
Missöden på vägen inkluderar trafikstoppet, Sonnys illamående
och så vidare. Dessutom var vårt plan försenat & jag fick lite skäll
för att jag checkat in med mitt gamla pass. Men vi kom hem i alla fall :)


Idag har jag varit ute på en lång (LÅNG) tänkarpromenad på cirka tre
& en halv timma. Jag har gråtit, kastat sten i vatten, funderat, plockat
videung & handlat lite nödvändigheter från Asda. Just nu känns allt
mycket, mycket bättre, men jag vet att det kan ändras på en sekund...

Pete har skuttat iväg för att köpa lite blåbärssylt & annat som jag glömde
när jag var i mataffären - jag ska laga pannkakor till (läs väldigt försenad)
lunch! Blev så sugen på det idag. Sedan ska vi hinna med lasagne till
middag också, får väl sitta uppe till tre imorgon bitti.

Eftersom jag börjat få sådana sömnsvårigheter igen köpte jag en burk
med något läskigt kamomill & kanelpulver som ska drickas innan sängdags.
Sleep Easy heter det, hoppas att det stämmer!


Kommentarer
Postat av: mamma

OK!

Kom oxå ihåg att ta "pillren" vi köpte i hälsokosten:)



Känner du dig inte bättre snart så får du väl gå till "per i hagen"



PUSS

2009-01-29 @ 21:04:02
Postat av: sassa thörnell

hej :) jag har en liten fråga.. hur har du gjort så att du har fått en bakgrund som tar upp hela bakgrunden så att det inte blir skarvar i mitten av skämen av att den är för liten ? kram :D

2009-01-29 @ 21:26:46
URL: http://hooot.blogg.se/
Postat av: Moster

Baby, du får försöka jobba på att skaffa lite regelbundenhet i dina vanor. Det tycker sömn o magar om!

2009-02-08 @ 09:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0