and the heat it all burns from within

Hej hopp!

Sitter har i Malins/Rasmus rum (var kara gast har forvisat Mals till storarumsgolvet)
& uppdaterar diverse sidor, kollar e-mailen och sa vidare. Imorgon ar det dags for
den stora introduktionsdagen hos Radisson, dom har uppdaterat det mesta som har
med anstallning, information & sadant att gora. Valdigt bra tycker jag, vi fick ju vanta
pa introduktionen i sakert fyra manader innan den kom sist vi jobbade dar, jag & Helena.
Tog tre veckor innan jag visste vart gasttoaletterna var & tva dagar innan jag blev visad
till personaltoaletten. Tror dessutom att vi far betalt for introduktionen, det ar ju aldrig fel.

Idag blir det till att packa infor Sverige, aker ju pa torsdag. Eller, jag paborjar min resa pa
natten mellan onsdag & torsdag, for att vara exakt, & planet gar torsdag morgon.
Ska bli sa roligt att traffa alla igen, speciellt Cilla, Lina & Moster som jag inte sett pa ett ar!
Pete ar valdigt exalterad, han har ju aldrig varit i Sverige, men hans morbror bor i Norge &
det landet alskar han. Vi har forresten blivit bjudna till Oslo senare i ar, skoj!


Translation:

Tomorrow is the big introduction day at Radisson, it's gonna be fun to finally get back to work.
Malin is a little bit nervous, but I think we're both gonna do fine. I'm so excited about going back
to Sweden I really can't think about anything else! It's gonna be so much fun to see everyone
again, especially my aunt & cousins who's been living in USA for the past year. On wednesday
night I'm off & on thursday, lunch time, I'll be in my mothers car on my way home to see dad & Sonny!

Kommentarer
Postat av: maya

Åh längtar att få se dig o PEte, om ni vill träffa mig så klart:D

2008-09-08 @ 14:18:03
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Moster

Längtar en massa

Du vet väl att Ni kan va hos oss hela tiden!!!

Eller bara litegranna, fast vi fattar ju att ni har fullt upp, men vi saknar dig så!

2008-09-08 @ 16:26:40
Postat av: Moster

Fnygg blogg baby!

Längtar en massa, du vet väl att vi har ett stort hus o många sängar o massa kärlek...

2008-09-08 @ 16:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0