we are always living in twilight

Hej folket!

Det har blivit alldeles for farligt daligt med updates pa sistone, men jag har
en bra ursakt - jag jobbar som en galning. Det sliter pa mina sma fotter &
knan, men det betyder atminstone klirr i kassan & sant ar alltid bra nar det
borjar narma sig jul. Nu har jag fyra dagar ledigt, sedan drar julfesterna igang.

Vad har hant pa sistone da? Well, jag, Malin & vara tyska sma kollegor Jana
& Sandra akte till Glasgow for nagon vecka sedan. Shoppade loss pa Primark
& Urban Outfitters & at mysig lunch tillsammans. I sondags var vi ute & partajade
eftersom Neha fyllde ar & Vladimir slutat pa Radisson. Han har nu flyttat till Liverpool
& vi var ju tvugna att saga hej da. Ska dock inte beratta mer om den kvallen, hehohe.

Har uppdaterat med lite ny musik i min pod har pa bloggen ocksa, det var val dags.



Jana & Sandra.  / Jag & min frukost / Min fina Malla
 

Vart mal - Primark      /    Jag kopte en fin ring    /     & tusen andra saker.

Kommentarer
Postat av: Claire

you're the prettiest girl as always.....how are you nowadays?? x

2008-11-14 @ 01:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0