to love means to live

Sitter har och lyssnar pa agamla goda 90-tals latar, blir sa nostalgisk.
Har kommer nagra fran mina favoritfilmer fran nar jag var yngre,
kanner ni igen? :)  Vilka latar/filmer minns ni fran ''forr'' ? (hehe).


Liz Phair - Why can't I?           Paula Cole - I don't want to wait.
(13 going on 30)                   (Dawson's Creek)


Plumb - Stranded.                    Jessica Riddle - Even angels fall.
(Drive me Crazy)                       (10 things i hate about you)

Kommentarer
Postat av: maya

ja den filmen var jätte bra, vampyren är ju verkligen het....hade en annan nervös heting bredvid mig...........hittade en massa fina grejer i din stil.....gick runt o tänkte på dig hela tiden sötis. XXX

2008-12-26 @ 23:32:04
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Lola

why cant i = quality! x

2008-12-27 @ 13:41:34
Postat av: Michaela

åh, Dawson's Creek! det var gamla goda tider, det. jag vet inte riktigt, jag! hmmmmmmm. kan inte komma på något bra exempel nu. men I'll get back to you! ;)

2008-12-27 @ 14:45:52
URL: http://eriksdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0