murrmurr & mama are coming to town

Till Carolina, Cilla, Millan & alla andra som sitter & undrar
hur det gar for vart resande sallskap Murrmurr & Mama:



For ungefar en timma sedan motte Pete & jag upp de ovan
namda pa tagstationen i Edinburgh. De var lite frusna om
tarna och mormor hade lyckats gora sonder sin resvaska,
men for ovrigt mar dom bra. Just nu gar dom husesyn &
pillar pa allt som gar att pilla pa (''har ligger det saker...''
/ ''oooh, den har var ju fin!'' / ''naej, nu ska jag ta mig ett bloss.'')

Dom mar prima med andra ord, so no need to worry :)




Kommentarer
Postat av: maya

Så de är på besök! Vad roligt^^ Hälsa de från mig jätte mycket!=)

2008-12-11 @ 19:41:37
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0