haven't you heard i'm stock on a verse

God morgon!

Klockan ar redan halv nio har, men jag har faktiskt varit uppe
& grejat sedan sju. Var lite tipsywipsy nar jag kom hem igar
om man sager sa & jag kan aldrig sova lange med alkohol
i kroppen. Mar prima idag dock, ingen baksmalla har inte!

Har krypt ner i sangen igen & sitter har & laser mina favorit-
bloggar, dricker tea & njuter av alla tanda ljus i rummet.
Det ar fortfarande ganska morkt ute & stranden ar helt bar,
nar det ar ebb har sa ar det verkligen ebb!

Ska ga & handla lite senare tror jag, men annars far det mest
bli en soft dag. Kanske tar en promenad efter frukost.

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh värsta mysigt ju! För min del blir det en busstur ner till Maxi för att handla lite, sedan kommer karin, ibo & co för att kolla på julfilmer och kanske till och med göra julgodis :) Wish you were here! :*

2008-12-28 @ 12:29:05
URL: http://lyricaldream.blogg.se/
Postat av: maya

jag har kommit hem från mina föräldrar nu, längtar verkligen till min säng men, men......var det roligt hos Katie? hälsa henne från mig!

2008-12-28 @ 14:03:04
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0