so sing me a lullaby

God morgon (snart eftermiddag, men jag somnade inte forran 6 i morse)!

Gissa vem som sprinklade cayennepeppar over sin musli istallet for kanel
- right atcha, jag. Jag at dessutom ungefar halva portionen musli innan jag
upptackte att det smakade konstigt & ganska starkt. Ar ganska tung i huvudet
idag, vilket kanske inte ar sa konstigt. Det har maste fa ett slut!


Translation:

Morning (technically afternoon very soon, but i fell asleep around 6am)!

I had eaten about half of the muesli in my breakfast bowl when I realized
I had sprinkled cayenne pepper over it instead of cinnamon. I think this
can't-sleep-thing has to stop, my head is getting ridiculously heavy.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahaha, klantigt! (-:

2008-08-20 @ 17:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0