it's my time to shine



Ikväll är det dags för James big birthday bash på Fillingstation.
Det är strikt dresscode - ''suit up'', vilket betyder att vi fina flickor
får slänga på oss den glittrigaste blåsa vi kan hitta.

Jag ska nog ha på mig min svarta paljettklänning från H&M,
alternativt en deap plum klänning med stenar & grejor.

Måste dra mig iväg till ASDA snart för att köpa ett födelsedagskort
& någon dvd eller så, har inte fixat present än så det får bli lite som
det blir. Katie har bestämt sig för att komma hit vid 3, så jag får sätta
igång nu. Måste  hinna städa färdigt i köket, vardagsrummet & mitt
rum också. Håhåjaja, vilket glamouröst liv jag lever!

Kommentarer
Postat av: maya

Du får logga in på msn o så får jag skvallra lite=) det var sjukt roligt...puss. ha det så kul ikväll

2009-01-31 @ 16:02:32
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0