i should never think what's in your heart



När jag & James var på vår monthly coffee date i söndags tog vi även
en liten sväng till Waterstones. James har bestämt sig för att bli
personlig tränare & behövde lite muskelböcker, medan jag mer
var ute efter tasty reselitteratur. Erbjudandet 3 för 2 var helt enkelt
för bra för att motså så jag norpade åt mig de tre första delarna ur
Stephenie Meyer's Twilight serie.

Har redan slukat den första boken & kan knappt vänta tills jag
får lägga vantarna på den andra som står och väntar på mig
hemma i Edinburgh.

Smaskens!


Kommentarer
Postat av: maya

jag har beställt hem dem=) fast på svenska då:(

2009-01-16 @ 17:34:36
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅH! nu blev jag lite sådär överhyperglad. Twilight är helt enkelt... ååhåhhååhåhåh! jag fick del fyra i julklapp så nu har jag allihopa :) bara kommit till del två än dock :P men ja! underbart.

2009-01-16 @ 18:18:24
Postat av: Michaela

åh, Twilight! säääälek.

jag är besatt av de böckerna.

fick del 4 i julklapp! :D

är dock bara inne på del två,

men ändåååå. älska! <3

2009-01-16 @ 18:19:26
URL: http://eriksdottir.blogg.se/
Postat av: Michaela

hmmmmm, blogg.se knasade lite innan så förlåt för att inläggen råkade bli två olika! först kom det inte ens nåt, nämligen :P

2009-01-16 @ 20:54:11
URL: http://eriksdottir.blogg.se/
Postat av: Millan

Cilla har slukat dem alla!

2009-01-17 @ 19:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0