we only got four minutes to save the world



Vart internet har inte kommit igang hemma annu, darfor ar uppdateringen har
lite lam. Just nu sitter jag pa Coffe Angel & dricker en Firefly & passar pa att
surfa runt sa mycket jag bara kan. Malin har gatt for att traffa sin mormor &
morfar, dom aker hem imorgon tror jag. Sota som socker. Tror jag ska vaga
mig pa att sitta kvar har en havtimma till sa kan jag promenixa hem med Pete
nar han slutar. Anyways, sa har ser jag da ut idag, tjusigt varre, hoho.

Jag har pa mig:
Vitt linne fran nagonstans, Vila? H&M?, randig troja fran Indiska, minikjol fran
H&M Divided, leggings stulna fran Malin, stovlarna ar ocksa Malins fran nagon
liten chic butik i Vindeln, vaskan ar samma som alltid, jackan kommer fran H&M
Divided & mina smycken ar blanat mina & malins fran lite varstans.


Translation:
We still haven't got the internet to work in our flat, so right now I'm using Coffe Angels
connection while drinking a refreshing Firefly. Waiting for Pete to finish so we can walk
home together. Malin is hanging out with her grandparents who are going back to Sweden
tomorrow, so the flat is kind of empty, buhu. Anyways, this is how I look today, cool huh.

I'm wearing:
Stripy top thing from Indiska, mini skirt from H&M Divided, the bag is new vintage,
i bought the jacket at H&M Divided & the boots are Malins, think she got them in
some chic little butique in Vindeln, Sweden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0