like there's no tomorrow



For nagra dagar sedan tog jag & Malin oss en promenad ner till Ocean Terminal for
lite shopping & lunch. Meningen var att vi skulle hitta nagot att ha pa oss pa Vishal's
fodelsedagsfest kvallen efter, men det misslyckades. Gick vilse gjorde vi ocksa, men
eftersom solen sken gjorde det inte sa mycket. Leith Shore ar sa fint!

Jag har pa mig:
Skorna ar runt tva ar gamla & kopta pa Skopunkten, jag stal mina leggins fran Malin,
kavajen kommer fran H&M Divided, klanningen ar ocksa Malins, inkopt pa H&M,
min finfina vaska ar new vintage & sjalen kommer fran en liten shop pa Nicholson Street.


Translation:
A few days ago Malin & I took a walk down to Ocean Terminal for some shopping.
Of course we got lost on the way, but since the sun was shining it didn't really matter.
I'm in love with Leith Shore, it's so pretty!

I'm wearing:
Shoes from Skopunkten, the dress is from H&M and so is the jacket, the scarf is
from a small shop at Nicholson Street & my bag is new vintage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0